Iremzeynep_16 Bizdede aynisi var 1 ayligiz 3 tane doktora goturdum gayet normal olabilecegini icindeki pisligi atamadigindan hirilti yapacagini soyledirler surekli deniz suyu ve aspirator kullan dediler gunden gune hiriltisi azaliyor gibi
Ebrareylulll Esilanur bizdede öksürük var canım Dr bir sorun yok dedi dünde götürdüm öksürüğü için ama hiç bir şey yok diyoo iştahı yok offf offf çabucak büyüseler 4 saat oluyo hayla mama yemiyor kafayı yiycem ağlıyor sürekli
Iremzeynep_16 Esilanur vardi canim ama gecti cok kotu oksuruyordu once kuru oksuruk sonra balgamli gibi oksurdu arada oksuruyor simdi oda cok nadir
-PembePanterMom Ben doktora götürdüm ciğerlere inmiş dedi buhar verdi evde kullanmamız için ve burnunu hergün temizliyorum geceleri hemen doluyor geri