ikizlerinannesi merhaba bende 4. ayda başlamayı planlıyorum,internetden çok araştırdım başlanabileceği ama belli başlı gıdalar yoğurt,elma,avakado,muz,patates,pirinç unu,yulaf gibi. Şubatın 5inde 4 aylık olacak bebişim kontrole gittiğimizde doktorumuzada danışıcağım oda onay verirse başlayamayı düşünüyorum