Sürekli parmak emmek istiyor. Her yere şurup elini ağzına soktuğundan Bir iki kez bogaz enfeksiyonu geçirdi. Hastayken yutamadığından huy edindi galiba. Ne yaparsam yapayım ağzında tutup tutup sonra tükürüyor. 15-20 dk bekletiyor ağzında bir lokmayı. Ne yapacağımı sasırdım. Aç olduğu için uyuyamıyor da. Doktor anne sütünü gündüz verme acıkacak illa ki yiyecek dedi öyle yapınca sütüm de azaldı geri gitti. Sasırdım kaldim. Önerisi olan var mi ? Lütfen.
istanbulda iyi bi doktor bilen varsa ona da götürebilirim. Yeter ki bi çare bulayım iştahı acilsin.