uykusuzpanda Abimle dün hastaneye gittik bisey icin eve geldik dunden beri ikimizde ishal olmuşuz korona değildir dimi bende halsizlik de var dünden onceki gun spor yaptim uzun zaman sonra o yuzden kemiklerim agriyor diyorum ins oyledir 😔😔😔
Rukiye1006 uykusuzpanda Korona virüsü vücuda girdikten 4 -6 gün sonra kendini göstermeye başlıyor bildiğim kadarıyla . Eşimin de 2 hafta önce çok fena ishal vardı patates kuru kahve kola muz hicbisey fayda etmedi . Doktora gittik direk test istediler . Korona belirtisi olduğu için . Temiz çıktı ama çok şükür bağırsak düzenleyici ile halloldu ☺️
uykusuzpanda Rukiye1006 hadi ya babamda hastaydi dun kusma bas donmesi var diye hastaneye gittik hergunde icli disliyiz gorusuruz dun hastaneye gitmesek te ondan mi bulasti bize diye dusundum
uykusuzpanda huysuzbalik yaaa yavrum benimm gecmis olsun kizimda 2 kez kakasini yapti pespese insallah bisey yoktur yegenim bakiyor simdi ona