Deletedmom299 Mommyy70 belli olmaz canım ama benimki de 3 aylik falanda salyalar akiyordu eller ağızdan çıkmıyordu 7 bucuk aylıkken çıkardı dişini.
MinnakAsel Mommyy70 2 aylıkken başladı salyasi 3. Ayında disimiz çıktı ,😁 çok çok erken çıkardık malesef şuan 5 ayligiz kaldık iki dişle 🙃
CansuBozkurt_ Mommyy70 çıkarmaz benim kızımda da öyle olmuştu, konuşmaya çalıştığı için sesler çıkartıyordu o yüzden salya akıyormuş doktorumuz öyle dedi Ama 3 aylık dis sıkıntısı başlayıp 9. Ayda patlatan bebekler varmış Dis etlerini yinede kontrol edin ara ara
CansuBozkurt_ MinnakAsel hamileliginizde çok fazla süt ürünleri tükettiniz mı ? peynir yoğurt süt vs.
MinnakAsel CansuBozkurt_ hayır yemiyordum taki gelişim geriliği çıkana dek oda 7. Aydan sonra başladım süt yumurta yoğurda etkisi varmı bilmem ama kiizmin geriden gelmesinin önünü kesmişti
CansuBozkurt_ MinnakAsel hamilelikte süt ürünleri çok tüketenlerin bebeklerinin dişleri erken çıkıyor diye duymuştum.bir yerden tabı ne kadar doğru bilmiyorum Allah bağışlasın bebeğinizi