Seda34 merhaba yani kızım 6 aylık hiç bi sorun yaşamadım kendisiyle çok memnunum ki ben takıntılıyım biraz çok sorar çok zorlarım hiç bi sıkıntı yaşamadım. Numarasını istemedim hiç instagramdan yazıyorum oradan cevap veriyo hiç cevapsız kalmadım yani.