Jeunemere 4 ay önce doğum yaptım bu ay saçlarım şiddetli bir şekilde dökülmeye başladı bazı yerlerde kelleşme meydana geldi. Sizde oldu mu düzeliyor mu sonra??
annesininasyasi Jeunemere ben de 4 buçuk ay önce doğum yaptım durum aynı. Avuç avuç dökülüyor yarısı gitti saçlarımın 😔
ayyuzluannesi Jeunemere Ya bende 4 ay önce doğum yaptim. Benimde çok dökülüyor. Zaten çok saçım yok ,olanda gidecek diye korkuyorum
Melooo Doğum yapalı tam on ay oldu hala dökülüyor ve dökülenler bi taraftan çıkmaya başladı bol bol bakım yapıyorum yağlarla biraz toparladı
annesininasyasi Jeunemere hayır yaptırmadım. Bir şey eksikliğinden mi oluyor? Doğumdan sonra olması normal dedikleri için yaptırmadım
Almisella Benim bebeğim de dört buçuk aylık ve benim de her gün avuç avuç saçım dökülüyor, kan testi yaptırdım tüm değerlerim normal ben de geçicidir diye umuyorum tabi geçene kadar saçım kalmış olursa 🙄
Masalikoo 4.5 ay önce bende doğum yaptım ve her elimi atmamda hatta buna bile gerek yok toplu olduğu halde adım başı benim saç telim ve şu hayatıma kadar yaşamadığım kadar saç dökülmem oluyor