tospikannesii Merhaba, oğlumun kafasında Konak var, ebemiz zeytin yağ sür, beklet, yıka, tara dedi, yaptım iki sefer ama bi faydasını göremedim. Nasıl geçecek bu, önerisi olan var mı?
tosbikannesiii tospikannesii bende yaptım çoğaldı doktorumuz Hindistan cevizi yağı önerdi ikidir kullanıyorum bayağı bi azaldı tavsiye ederim çok yoğundu bizim konaklar
Oyku123 tospikannesii bizde de iki defa oldu yazdiginiz gibi zeytin yagini surup yarim saat beklettim sonra yikadim taradim hepsi 5 dk icinde yok oldu . Kullandiginiz tarak sıkı tarak olmalı kücük erkek taraklari gibi birazda canı yakmayacak sekilde bastirarak taranmali hemen kalkiyorlar yumuşayinca .
Medusafer tospikannesii bizde konak başlangıcı vardı mustelanin konak sampuanini kullandım geçti hemen ama çok ileri konağa etki eder mi bilemiyorum
Dmlakcay Merhaba, doktorumuz konak önleyici şampuan verdi ismi Minidolin. Eczaneden aldık hep onunla yıkanıyoruz. Hala konak mevcut fakat sanki daha iyi geldi ve azaldı