Tugbakybzc 1 ay 22 günlük kızlar bebişkolar ilk zamanlara göre nasıl benşmki fazla ağlak 3 aylık olunca geçer diyolar
Ezgi2727 [bilinmeyen] 3 ay 9 günlük tam bir sıkıntı yok derken bugün gündüz çok uyudu sanırım büyüme atağı geçiriyoruz
Gudigudi 5 ay 25 gunluguz. Kolik ve reflusu gecti derken hem atak haftasinda hem dis cikarma donemindeyiz.🤷♀️