Merhabalar
8 günlük bir bebeğim var. Sürekli ama sürekli memede kalmak istiyor. Ne uyku uyuyabiliyorum ne başka işimi görebiliyorum. 4 günlükken emzik vermiştim bir gece çok rahat etmiştim sonra meme reddi yaşarız korkusu ile vermedim.
Meme emip doyduktan sonra memeyi emzik gibi emiyor. Yani sürekli emmek isteği var. Dün gece de artık uykusuzluktan bayılacak duruma gelince emzik verdim çok güzel uyudu. 2 saatte bir kalkıp emzirdim sıkıntı yaşamadık. Ama vicdanım hiç rahat değil.
Ne düşünüyorsunuz bu emzik konusunda ? Kimi verme meme almaz diyor, kimi de ben keşke verseydim parmak Emmeye alıştı bırakmıyor diyor.