Eminememinem benim kızımda doğduğu zamanlarda sık idrar enfeksiyonu geçiriyordu Abdürrezzak hocaya götürüyorduk ama bi çözüm bulamıyordu ama şöylede birşey var kızım aşırı şekilde kusuyordu reflüsü vardı Abdürrezzak hocanın verdiği ilaçlarla geçti çok şükür . Yani ni kaç doktor a gittik ama tam anlamıyla memnun kaldığım yok Uğur bey vardı medikalde o da iyiydi