Zumreee ben 20 günlükken içirmeye başladım 2 aya kadar ama 3-4 çay kaşığı kimyon, gazını çok rahat çıkarıyordu. Kalanı ben içiyordum. Bir problem yaşamadım çok şükür.
Rezene ve kimyon çok güzel sütte yapıyor. Korkmayın kalbinize almayın.
Bazı şeyler akla gelince başa gelir
Sakınmayın sadece herşeyin fazlası zarar olduğu için azar azar içirebilirsiniz.