Hanımlar ben 13 aydır falan bu ilacı kullanıyordum hiö adet olmamıştım ama bir aydan fazladır adet gibi karnım ağrıyordu ben korktum hamile sandım kendimi iki kez test yaptım negatif cıktı. Sonra ağrılarım arada sürüyordu iki gün önce siyah akıntım oldu . İki gün devam etti simdi de rengi pembeye döndü hala devam ediyor. Bu ilacı kullanıp böyle olan var mı çok korkuyorum neden böyle oluyor bilen var mı . Hafta içi doktora gideceğim ama basına gelen bşlen varsa lütfen yazsın