-asel01- her bebek farklıdır ama biz ilk doğduğunda SMA verdik hiç sıkıntı yaşamadık gaz kusma falan bi kere doktorun tavsiyesiyle aptamil kullandık ama sadece 4 gün kullandık gaz ve kabızlık yaptı 3 günün sonunda aşırı yeşil bi kaka yaptı bıraktım bende SMA ya tekrar döndüm herşey normale döndü