Bebeğim 2 ay 3 günlük. Yenidogdugundan bu yana çok huysuzdu. Son 4 gündür daha da huysuz oldu. Emmek istemiyor. Mama aldim onu da yemiyor. Sürekli ağlıyor. Kucakta gezmek istiyor. Beşiğine bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor. Uykusu gelince daha bir huysuz oluyor. Atak dönemiymis var mı bizim gibi olan. Ne zaman bitecek bu atak dönemi 🙄🙄