Eslem45 Ozgeackgz-0 galiba dis benimki de çok huzursuz şişmiş ama bir şey yok acaba oğlunuz kaç aylık
Nilsu20 Ya bizimki 10 aylık oldu hala bişi yok. Yaklaşık 2 aydır da terör estiriyor geceler uyku düzeni tamamen bozuldu. Var mı başka bizim gibi olan. Perşanım uykusuzluktan 😔
hasaneymen Ozgeackgz-0 Oqlusum 4 aylik 3 aylikken dislerimiz kasinmaya basladi 4 aylik olunca biraz daha artti kasinmasi hayrlisi bakalm 😊
Ozgeackgz-0 Eslem45 bende hep korkuyordum çünkü normaldede huysuz bir bebek ama dişte hiçbirşey olmadı hatta hiç mutlu olmadığı kadar mutluydu