BalarisiYusra 1prens1prensesannesii yok canım sen ne yediysen süt yapar ya takılma öyle şeylere sadece gaz yapıyor bebeğe
1prens1prensesannesii Mom078 yani saçma geldi bana da.. Bir komşum söyledi de aklıma takıldı.. Yemeye devam 🤣
Mucizem_0809 1prens1prensesannesii azaltıyosa benimkinin tükenmiş olması gerekiyor 😂😂 çikolata stoğumuz var bildiğin daha şimdi bi kahve 2 çikilatayı gömdüm
1prens1prensesannesii Mucizem_0809 valla bende öyle çok yerim geçen ay biraz sütüm azaldı bebiş çok kilo almadı öyle aaf arasında konuşurken komşum söyledi.. Yani ne alaka anlamadım. Bende
GramPozitifBakteri 1prens1prensesannesii azaltmaz fazla tükettiğinde bebekte gaz ve huzursuzluk yapar kafein içerdiği için
Mucizem_0809 1prens1prensesannesii arada olabiliyor öyle stres sıkıntı açlık susuzluk etkilerde çikiletama laf ettirmem 💃
duygukoc 1prens1prensesannesii hiçbir yemek azaltmazki niye azaltsın sütünde gaz yapar sütün tadını acı eşki tatlı yapar ama azaltmaz yani hatta bitterli çikolata yenmeli diye biliyorum ben