Mrb göz doktoruna gidin. Bizde 1 ay çektik 3 ayrı ayrı damlalar kullandık maalesef geçmedi çok köt oldu hastanye gittik göz bölümüne doktor hanım göz yaşı kanalları kapalı ondan oluyor dedi masaj vercem dedi önce bende denedi göstermek için gözüm çıktı sandım sonra bebeğe yaptı kızım öyle böyle ağlaamdı cok acıdı çünkü ben bile zor dayandım damla yazdı ewde yap masajı sık damlayı dedi ewe geldim 1 2 gün yaptım baktım artık olmuyor çok şükür bıraktım doktor canını acıttı ama acıldı şükür allah razı olsun diyorum kıp kırmızı oluyodu siliyodum ılık suyla pamukla ama ne yapsan küçük bebek eziliyo. Geçmezse 1 yaşında ameliyat oluyomş bebekler küçük operasyonla açılıuomş o yüzden hastaneye göz doktoruna gidin bebek için göz doktoru normal büyükler içim degl. Çocuk poliklinikte oluyor geçmiş olsun