Esraadiyeebirii benim 2 ayliktan beri var ve hala almior benimki bir kac saniye ceker birakir ceker tekrar birakirdi.hala ayni sag taraftan veremiorum.bazen tazyikle de alakali olmayabilior.Ben sol memede tuttugum gibi tutuor ve sanki sol mememi veriomus gibi yapip sagi veriorum ancak o sekilde alior ama o da bana açı olarak cok zor oluor.o nedenle sag memem sol kadar dolu olmuor maalesef.Sag memede sutunun azalmamasi icin elinden geleni yap derim canim.