Maviay ben soğan sarımsak salça bebek salçası tabi karnabaharları minik minik ayırıyorum içine azcık pirinç azcık havuç ve normal suyunu korkuyorum öyle pişiriyorum yani nornal kendimize yaptığım gibi yapıyorum sadece salçası az oluyor tuzu olmuyor öyle ama ben yedirince rezene içiriyorum Ki gaz yaparsa rahatlatsı diye