Keremikoom Ayselyn merhaba ben yaptırmıştım ama çok oldu tabi 2012 senesinde İstanbul Ataşehir Memorial da 3500 yada 2500 du tam hatırlamıyorum ama bu çalıştığım doktorun eşi yapmisti o yüzden biraz indirimli olmuştu
Dddd Ayselyn devlet hastanesi eğer gerekli görüyorsa yapıyor vücut ağırlığına boya falan bakıyorlar bi arkadaşımın ablası yaptı yoksa kambur olacaktı vücuduna göre büyük gördü doktoru dini olarak sakıncası olduğunu düşünmüyorum sağlık söz konusu ise tabi ☺️
Ayselyn Ya ben yurtdisinda yasiyorm devletin karsilamz benkini ama aynen sirf agrisi cok yasiyorm instagramdaki dr hayati akbasa yazdim 20-50 bin tl arasi dedi yuhhh yani Ddanne Keremikoom Dddd
Ddanne Bende düşünüyorum önceden 80 di sonrası 95 falan şu aralar fakat kararsızım (dini boyutu konusunda) şurada durayım 😏 İzmir’de olanlar varsa tavsiye bekliyorum bende☺️
Keremikoom Ayselyn yok hayır şuan emziriyorum çocuğumu o zaman bekardim biraz korkmuştum sütüm gelmez belki diye ama çok şükür sıkıntı imiz olmadi