Merhaba anneler size birşey danışmak istedim.Bebeğimin doğuştan göz kapağında kızarık var hemşire alerji olabilir dedi bazıları da doğum lekesi dediler.Göz kapağı arada kabuklaşıyor ve bebeğim sürekli o gözünü ovuyor siz böyle bir şey yaşadınız mı ? Alerji midir sizce de ?