dygcm ben kendi annemin yaptığı eristeyi fln veriyorum bizde yiyoruz bebek bir yaşına gelene kadar organik makarnadan da aldım. Ama şimdi normal makarna yiyor, vitaminli yazıyor bazı makarnalarda ondan alıyorum. Bir de başladığım sebzenin suyunu dokmem bebeğin makarnasinda kullanırım. Biz spagetti seviyoruz ama o daha yiyemiyor ayrı pisiriyorum burgu kelebek vs. Bunun dışında arada bir kaçamak yapsak da onun tüketecegi kek, poğaça gibi hamur seylerinde pankek te vs tam buğday kullanmaya dikkat ediyorum tatlı ürün yapıyorsam keçiboynuzu unu fln kullanıyorum. Organik irmik kullanıyorum. Tarhana ev yapımı annem teyzem kayinvalidrm kim verdiyse. Kuru yemişleri genelde dogalindan pakete girmemis. Yoğurdu bazen kendim yapıyorum zorda kalirsam tire yoğurt fln bilinen şeyleri tercih ediyorum. Normal paket süt veriyorum. Bulursam keçi sütü iciriyorum. Bal, pekmez saticisini bildiğim yerden dedemden alıyorum.yumurta bazen pazardan bazen marketten neden bilmem beyaz içime sinmiyor hep kahverengi alırım 😄Bunlar disinda evde bizim yediğimiz kendi yaptigim hamur işlerinden tatli-tuzlu yer. Esirgemem kaçırmam ama iki lokmadan fazla vermem, o da çok peşine düşmez. Karnı tok olur çorbasını içmiş olur süt emmiş olur. Karnı açsa her çocuk her gıdanın peşinde. Paket gıda vermiyorum. Bebeğim 16 aylik