serebro canım arttırarak git.yani bugün bir çay kaşığı,yarın bir tatlı kaşığı gibi.alerjik olarakta vucutta kızarıklıklar döküntüler oluyor.bizde sorun olmadı.şuan daha yok mu diye ağlıyor sevdiği bişey ise eğer.7 ay 27 günlük olduk.10 gündür kahvaltı sofrasına da oturtuyorum görerek öğrensin diye.yavaştan yaptığım yemeklerden de biraz biraz vermeye başladım.sabahları yumurta sarısı,pekmez,ufak ekmek içi,zeytin,peynir de veriyorum.aklında bulunsun o aya gelince yer inşaallah senin bebeğinde.şu 8.ayımızı da bitirelim inşaallah artık ben ne yiyorsam ona da vericem aşırıya kaçmamak kaydı ile.benim oğlum bebek tarzı yemek çeşitlerinden hoşlanmadı da.