3 aylık oğlum var. Her gün masaj yapmaya çalışıyorum. Bacaklardan baslıyorum o an sorun yok, gövdesine geçtiğimde kıpırdanıyor, devam edersem ağlamaya baslıyor. Emzirirken de saçlarına vücuduna falsn dokunursam rahatsız oluyor bazen. Kendini geriyor falan. Normalde bebeklerin temastan hoşlanması gerekmez mi?