MiraysMutti Merhaba hanimlar,polen ve keçiboynuzu kullanan var mi ozellikle emzirirken. Hamile olmadan once polen fazlasiyla tukettim ama emzirme surecinde kullanmadim hic.
MarlaSinger MiraysMutti keçiboynuzu özü kullandım bi zararı yok. Hamileyken de yedim. Polen kullanmadım ana hiç
MiraysMutti MarlaSinger hamile olmadan önce grip olmamak icin yiyordum bende pek etkisi olmadi ama esime cok etkisi oldu gecen sene hic grip olmadi. Normalde cok hasta olan biridir.
MarlaSinger MiraysMutti hamileyken hiç grip olmadım ben/ bende bi de astım var. Keçiboynuzunu direkt alıp kaynatıp çok içmiştim. O da iyi geliyordu ana düzenli yemedim keçiboynuzu özünü