anneler kizim 9 aylik. bugune kadar gece 9 sabah 7.30 deliksiz uyuyan sakin bir bebekti. 7. ayindan beri kendi kendine uyumayi biliyor. ancak son 4-5 gundur uykuya gecmede cok zorlaniyor. eski usul yine kucagimda sallayip uyutuyordum. 2 disimiz var alttan. ancak ustler yerine alt yanlar geliyor kabarmis sanirim acidan dolayi uyumak istemiyordu. ancak dun gece ne olduysa saat basi ciglik cigliga uyandi. oyle boyle degil kizimi taniyamadim. sonra nefes alamadigini farkettim. burnu sumuk doluydu ve balgam yapiyordu. serum fizyolojik ve aspiratorle temizledik ancak daha cok aglamaya basladi korktugu icin. sabahi sabah ettik bu sekilde 1 saat uyu uyan. en son sabah 7 de aldim besiginden koynumda uyuttum ikimizde uyuyakalmisiz. smdi uyandik. kizim sanirim grip olmus burnu sureli akiyor. hapsiriyor. ihlamur ve tvuk uyuna corba yapacagim bugun. baska onerebileceginiz ne var bize tecrubelo anneler ?