SertapHilal Bugün 10. Günüm artık hiç bi belirtim kalmadı, zaten hafif geçti çok şükür. Sizce artık bitmişmidir bittiğini nasıl anlıycam ? Test yapmıyolar sanırım
Servetim_evladim SertapHilal canm galiba 14 gün geciyor belirti yok sa test yok insAllah geçmiştir bacim 💕
Gmzgamzeb SertapHilal değişiklik gösterir mi bilmiyorum bende belirtiler vardı test yapılmamıştı aileme bulaştırdım ben 3-4 gün içinde toparlandım şüphede etmedim sonra annem hasta olunca ona test yapıldı pozitif olduğu öğrenildi herkese test yaptılar sonra ben negatif çıktım test yapıldığında hastalığın belirtileri geçmişti toplam 7 gün olmuştu eşim ve annemde ilk günleriydi o yüzden sanırım onlar pozitif çıktı yalnız ben negatif çıktıktan sonra tat alma oku alma duyumu kaybettim 3-4 gün sürdü anlam veremiyorum birde benden alınan sürüntüyü 2 kez incelediler sonucum gecikti güvenmiyorum açıkçası o yüzden siz kendiniz temkinli olun
SertapHilal Niloss önce ateş başladı sonra boğaz ağrısı, burun akıntısı, öksürükle devam etti ama yok denecek kadar azdı. En son da ishal başladı
Gmzgamzeb Niloss ilk 2 gün yoğun aşırı baş ağrısı gözlerim falan bile ağrıdı sonra ateşim çıktı indi dalgalandı sürekli sıtmalandım vücudum acıyordu kemiklerim ağrıyordu ağır grip atlatıyorken de böyle olurdum 2 gün böyle oldum sonra terledim bol bol 3 gün sürdü Buda
Niloss SertapHilal bende sadece boğaz ağrısı oldu 2-3 gün soğuk içmeme bağladım ama başka da hiçbir belirtim yok olmadı şimdi de geçti hiçbişeyim yok herhalde değilimdir dimi 😔
SertapHilal Niloss bilemiyorum 🤷🏻♀️Artık hiç belirti olmadan pozitif çıkanlarda varmış ama sizin hemen geçtiyse yoktur heralde kendinizi takip edin bi kaç gün