Kızım 4 aylık oldu bugun. Son 1 haftadır sağ eliyle bacağına vuruyor istemediği bişey olunca . Mesela altını alıyorum bacağını dövüyor kaldır beni diyor başını kaldırıyor. Yatırdığımda başlıyor dövünmeye😳 beni tekmeliyor çok sinirli oyun mu yapıyo atak denen şey bu mu.
?