Silactk bence doktora gitmelisiniz. bi baksın, herhangi tedavilik bi durum var mı yok mu diye.
uyaranla kaka yapmaya alışırsa işiniz daha da zorlaşır. mama kullanıyorsanız belki o sebep oluyordur. doğduğunda 1 ay kadar mama kullanmıştı kızım, aptamil kullanmıştık o süreçte de ve kakasını yapmakta çok zorlanıyordu. sürekli uyarmak gerekiyordu aynı sizin gibi. baktım olacak gibi değil, hipp kullanmaya başlamıştım ve sorun kalkmıştı.
eğer emziriyorsanız da sıvı tüketiminize, gaz yapmayacak şeylere dikkat etmenizi tavsiye ederim. sütten bebeğe direkt geçiyor çünkü.