Saadetbelcim kabız olmadığımızı söyledi doktor bu haftalarda bebeklerde olurmuş bide biz mama kullanıyoruz anne sütüne artı sadece kaka yaparken cok zorlanıyoruz her gün mutlaka 2 3 kere yapıyoruz kaka gaz cıkartmada da Bi sorunumuz yok ama kaka yapmasında yardımcı olucak dedi