Deletedmom414 5 ay 21 günlük oğlum. İlk gün çok ağladı şükür 2. Gündeyiz daha iyi Bugün. tavsiyem erken yaptırın büyüdükçe zor oluyor.
Deletedmom_52 Deletedmom414 evet bende iki hafta önce yaptırdım oğlum 11 aylık olacak. Keşke daha erken yaptırsaydım diyorum. Doktorda bana doğunca ilk bir ay içinde yaptırmak en iyisi demişti. Geçmiş olsun bu arada gözünüz aydın :)
Unknown Deletedmom414 Geçmiş olsun. Hayırlı uğurlu olsun. 😇 Oğlum da 3 aylık önümüzdeki günlerde düşünüyoruz. Ailem yanımda olsun diye geç yaptıracaktım. Sizin gibi zor oluyor diyen çok olunca erkene aldık. Ne yapalım artık gurbet ve pandemi olunca her şeyi ayrı yaşıyoruz. 🤷🏻♀️
Asafeymeninannesi Deletedmom414 Hareketlilik çoğaldı mı sünnet olayı ciddi anlamda zor hal alıyor 2 oğlumun sünnetinide erkenden yaptırmıştık ☺️
Keremozaninannesi Deletedmom414 geçmiş olsun inşallah bende bu hafta yaptiricam yaklaşık iki aylık olacak ilk oğlumda 2 aylıktı yaptırdığımız da fırsatım olsaydı daha erken yaptirirdim ama iki çocukla düzen oturtmaya daha doğrusu alışmaya çalıştım küçükken anlaşılmıyor fazla iki günde iyileşiyor
Deletedmom414 Deletedmom_52 teşekkür ederim cnm🥰 şükür 2. Güne geldik ilk gün çok üzüldük bebeğim ağladıkça. Sizinki daha büyükmüş kaç güne toparlandı acaba?
Deletedmom414 Unknown geciktirme kuzum dr ne kadar erken yapılırsa o kadar çabuk iyileşiyorlar dedi. Yaptırın çıksın aradan şükür stresimiz bitti
Busraf44 Unknown ben 3 aylıkken yaptırdım hiç zorlanmadım çişini yaparken bile ağlamadı sadece ameliyattan çıktıktan sonra 1.5 saat kesintisiz ağladı ama daha sonra eskisi gibi oldu. 3 aylıktan sonra daha zor oluyor hareket kabiliyeti arttığı için o yüzden dert etmeyin ☺️
Deletedmom_52 Deletedmom414 benimki ateşli geçirdi maalesef 4 gün sonra anca biraz biraz toparlamaya başladı
Deletedmom414 Asafeymeninannesi sağol kuzum. evet yüz üstü dönmek istiyor sürekli. Canıda yanıyor en iyisi 2 3 aylıkken yaptırmak sanırım
Deletedmom414 Busraf44 valla en iyisini yaptırmışsınız bizde erteleyip duruyorduk yapalımda stresinden kurtulalım dedik şükür bugun daha iyi
Unknown Busraf44 Bizde zorlanmadan atlatırız inşallah. O zaman alalım hemen tarihi de bitsin gitsin bu iş 🙈
Busraf44 Unknown Bence de alın daha fazla hareketlenmeden aradan çıkartın sonrasında siz zorlanırsınız çünkü ☺️
Busraf44 Unknown valla unutursanız çok iyi olur yoksa baya zorlanırsınız miniğin canı acır Allah korusun 🤲 ❤️
busrakilic1 Deletedmom414 geçen hafta yaptırdım bebeğim 3 aylık. O kadar zor ki daha yeni yeni alışmaya başladık. Allah yardımcınız olsun
Mrsbayan Deletedmom414 bende 2 gün önce yaptım ilk gün çok ağladı da akşamında iyi oldu şükğr bugun 3. Gün iyi ki yAptık 🙏🏻🎈
Bekra Çok şükür ki sünnetli doğduk🙏 ama küçük bir operasyon gerekirmi şuan bilmiyorum 4 aylık hemen olsun isterim öyle bişey varsa ama pandemiden hastaneye girmek bile istemiyorum doktor biraz büyüsün öyle genel cerraha gösteririz dedi