Durucuum merhaba, aptamil pregomin as kullandık biz neocate ile aynı mı oluyor bilmiyorum çok bilgim yok, doktorumuz önce biraz havalandır sonra pekmezle karıştır demişti ilk başlarda çok zor oluyor ama alışıyorlar. Ek gıdaya alışana kadar kullandık sonra doktorumuz gerek olmadığını ek gıda ile tamamlamamız gerektiğini söyledi biz bıraktık. Kilosu çok değil bebeğimin ama normal değerlerde olduğu için mamaya gerek görmedi