s_koc biz Ahmet hocadan gerçekten çok memnun kaldık sürekli gidemediğimiz için telefonla da çok yardımcı oldu çok sağolsun, bizim gaitada gizli kan tespit edilmiş total ig baktırdık o düşük çıktı ama oraya gidince önce muayene oluyorsunuz zaten gereksiz test yapmıyor inanın. Yani moleküler alerji testi var mesela biraz pahalı ama biz onu istedik Ahmet hoca gerek yok testte çıkmaz boşuna yapmayalım deri sadece deri testi baktı. Zaten alerji tipine göre belirtilere göre hangi test sonuç verir hangisi vermez söylüyor neye bakmak gerektiğini falan o yönlendiriyor diyim. Yani derdi para olsa bütün testleri isterdi diye düşünüyorum başka yerlerde hemen önce test istiyor ama Ahmet hoca kesinlikle öyle değil önce değerlendiriyor dinliyor herşeyi soruyor sonra ne yapmak gerektiğine bakıyor