Seymadolambay1 Herkese merhabalar beenim bebeğim 5bucuk aylık arka bıngıldagi hala açık gibi geliyor bana yumuşaklıkta var normalde en geç 3 aya kadar kapanır diyorlar ama bizimki kapanmamis böyle bir durum yaşayan var mı
duygukoc Seymadolambay1 bi bayan birkaçgün önce bi post açmıştı bu şekilde 1 yaşındaymış kapanmamış geç kapananda var demekki
Gizemta Seymadolambay1 zaten yaşına kadar kapanmaması lazım tamamen kapanması ise 1.5 yaşı bulmalı. Bıngıldak beynin büyümesi ve buna bağlı olarak kafatasının da büyümesine olanak sağlayan bir yapı o yüzden 1 yaşından önce kapanması istenmez
Pinkbery Seymadolambay1 arka bıngıldagın hic bir yaşına kadar acık kaldıgını duymadım ben🤷 doktor rutin muayenelerinde bir sorun gorseydi söylerdi gerci oda var. Siz tekrar hatırlatın bence iciniz rahat etsin ☺️
Seymadolambay1 duygukoc arka taraftaki bingildaktan bahsediyorsunuz değil mi ben internette en geç 3 aya kadar kapanması gerekir diye okuyunca panik olmuştum teşekkür ederim 😊
Seymadolambay1 Gizemta ben internette en geç 3 aya kadar kapanması gerekir diye okuyunca baya korktum teşekkür ederim
Dgzm Benim bebeğim 15 aylık olmak üzere hala ufak bir açıklık var 18 aya kadar normal olduğunu dedi doktorumuz
Gizemta Seymadolambay1 yok yok hayır bebeğiniz çok sağlıklı 😊 pandemiden dolayı her ay kontrole de gidemiyorsunuz yoksa doktor bakardı söylerdi biz 12. Aya kadar düzenli götürdük doktor hep baktı çok iyi kapanmamış dedi hep
Gizemta Pinkbery 🙋🏻♀️ aa ben bilgileri ön bıngıldak için vermiştim arka bıngıldak çoktan kapandı zaten evet dediğiniz doğru
Seymadolambay1 Umelike Pinkbery arka bıngıldagi kontrol bile etmiyorlar önemli olan ön bilgildak diyorlar dedginiz gibi sorun olsa kontroller de söylerlerdi
Pinkbery Gizemta bende şaşırdım 😀 benim kızımın ön bıngıldagı mesela 18. Ayda kapandı o dediğiniz dogru ama arkadaki ilk 3 ayda kapanır
Baby_Mila Seymadolambay1 benim kızımında arka bıngıldağı elime yumuşak geliyordu ama doktor baktığında kapanmış demişti o zaman şimdi 13 aylık üsteki bıngıldağıda normal kapanmak üzere dedi doktor yani arkadaki bıngıldak yanıltabiliyor çünkü küçükken kafaları sert olmuyor 😊
Seymadolambay1 Baby_Mila benim de elime yumuşak geliyor ama dediğiniz gibi kapanmıstir belki doktora götüreceğim en kısa zamanda