Deletedmom5 Bizim de 4. Ay atagımuz cok zor geçmişti 5.ayında düzeldi baya düzelmişti hemde su an 6 buçuk aylık diş çıkardı ve şu an yine atak döneminde 4 aya göre daha zor çnkü yanından bi sanıye bile ayrılamıyorum çıglık çıglığa bagırıyor 6.ay atagında bebekler anneleri odadan çıkınca onları terk edecek zannedermiş. Yani biri bitip biri başlıyor canım moralini bozmak istemiyorum tabi her bebek kendıne özgüdür belki sizinki böyle olmaz Allah yardımcımız olsun