Mom55 insan lohusayken üşür mü 😲 tam aksine yanıyor insan. Ben ocakta doğum yapmıştım, hastane odası çok çok sıcaktı üzerimdeki incecik pijama bile fazla geliyordu. Sadece doğumdan sonra bir üşüme gelir, o da yanınıza bir hırka alırsınız. Eviniz de sıcaksa yeteri kadar fazla abartmaya gerek yok