cydcvk zeynominiik ben polodan aldım zıbınlarını kızım için çok uyguna geldi%50+%20 indirim vardı. Şimdi bi tık üstü hm den alıyorum. 10-20 lira oynuyo lcw deki kıyafetlerle. Hm daha mantıklı ve daha doğal geliyo kumaşları bana
Deletedmom365 Google yazınca bir çok marka bir çok site çıkıyor. Güvenilirliğine zaten görünce anlarsın.
cydcvk zeynominiik evet tükendi çoğu ben ta hamileyken almıştım. Yeni sezon açmadılar. Hm dokusu hoşuma gidiyo benim
Anyaangie Ebebek ,lcw ,hm guzel ama lcwnın da pek farkı kalmadı son zamanlarda baya iyi,onun dısında ınstagramda humabebe ve jammybaby var guzel seyler var orada da 👍🏻
zeynominiik babygirlandmom evet güzel ama artı baya sıradanlaştı ya O yüzden farklı öneriler istedim :)