Asafeymeninannesi Aynur01 Bende yapmadı ☺️yapmıyor diyede biliyorum İçiniz rahat olsun diye kimyonla tüketebilirsiniz
Defne_cicegim Aynur01 ben yaptığını hiç duymadım bende de yapmadı ama şöyle yap tatlım günde 3 4 defa 1 çay kaşığı bol suyla kimyon yut yaparsa bile bu şekilde yapmaz hemde sütün artmış olur 🤗
calikusu Yok bacım bu soruyu bnde sordum kimi yapıyo kimi yapmıyor dedi yedim ben hiç bisey olmadı yiyebilirsin