6 ay 15 gunluk bebegm var. Test yaptm bi cizgi silik cikti. Oncedende gecikme olmustu test felan yapmamistm sonra hasta olmustum. Bi yandan cok istiorm bi yandanda nasil bakarim diye kara kara dusunuorm. Cok istememin nedeni yasım geciyor ikisi birarada buyur diye. Pzrtsi doktra gidicem