Kaanefe_ Kızlar gögüs pompası alcam da elektrksz olan başında sadece top gibi pompası olan işe yarıyormu kullandınımzmı alayımmı ondan?
bir_pasa_annesi Kaanefe_ ben wee baby Manuel pompasını aldım cokda memnunum biberonu da güzel anne gögüsüne yakın
Afsana Kaanefe_ kesinlikle elektrikli avent ve ya medela almalisin.Avent manuel alıp pişman ıldum sağmak çok zor elle
Nehirbadeninannesi Kaanefe_ brn mochi almistim sutumu getirmedi ilk zamanlar simdi bi kenards duruyo elektrikli lansinoh cift baslikli makina aldim sutumu cok guzel getirmisti simdi onuda kullanmiyorun sutum geliyor artik cok sukur lansinohtan memnun kaldim ben
Berraveannesi Kaanefe_ top gibi olanlardan wee baby doğumdan önce almıştım pişmanlık bence lansinoh elektrikli kullanıyorum çook memnunum 👍
Linamomm Ben babyplus kullanıyorum bebeğim bni emmediği için sürekli pompayla sağıyorum çok memnunum ama elektirikli al mutlaka