elif-emirinannesi bende oyle hergun hamilemiyim diye kendimi takip ediyorum bazen gaz geçişlerini ahaaa kesin bu bebek falan diyoeum😁😁😁 test yaptim birşey çıkmadı guya bu 3.adet görüşüm olacaktı düzenli ileřliyordu ki spiral taktircaktim nasip olmadı. Bebeğim 5 ay 23 günlük. Bende adet söktürücü kullanacam herhalde
Aslında bakanlıktan gelen bir düzensizliğin vardi doğum sonrası düzeldi sandim ama düzelmemiş anlaşılan