Kızlar sütüm gayet iyi geliyor hatta fazla fazla geliyor başta bi gelmemişti ve mecbur günde 1 kere mama vermiştik ama bebeğim hala daha hem emiyor hemde mama yiyor günde 1 kere veriyorum oda artık resmen açlık krizlerine girer gibi oldugu için bunun nedenini bilen var mı ne yapmayalıyım