Merve-328 Merhaba bir yaşını geçtik. Ama gece hala yarım saatte bir kalkıp emiyo. Nasıl kesebilirim. Gece mamasını denedim uyumadan önce fayda etmedi
Annesivekizi Merve-328 yarım saatte bir mi😱 Allah yardımcınız olsun. Ben de kesmek istiyorum ama hiçbi fikrim yok
Bdbd Merve-328 benimki 19aylık hala gece emiyor 😂kesemiyoruz bende kesmekten umudur kestim devam ediyorum 😂😂
kahvekolik_anne Bdbd valla öyle oluyor zaten. Bi de 2 yaş sendromu başlıyor galiba bizde o yüzden fazla inatlaşmamakta ağlatmamaya çalışıyorum ama pek fayda etmiyor 🙈
nuran_05 Gece yatırmadan önce biberonla birşeyler verin sut meysuyu gibi zamanla bırakıyorlar benim ablam o şekilde bıraktırdı bende kıza aynı şekilde bıraktırıcam inşallah