lydia91 nursocum ayy gerçekten mi 🙈 yandık valla. Diş belirtileri başladı ama çıkmaya doğru daha mı kötü oluyor
duzenlianne lydia91 40 ı çıkana kadar şekeri cok düşüyordu uyandıramıyorduk hiç bi şekilde uyanmıyor bu emmiyor diye aglıyordum o zaman da şimdi de uyumuyor diye 😂😂 benim de kafa gidiyor artık yavas yavas 😀
Gamzeynepduru Benim kızımda 3 ay 23 günlük. Atak dönemimi oluyor. Çok huysuz bu ara geceleri uyumuyor doğru düzgün 🙄
Tlnbrky 4,5 aylık kızım öğleye kadar iyiyiz öğleden sonra başlıyor bi mızmızlık kucaktan inmeme ama orda da huzursuz uyuyana kadar devam atak oldu mu olacak mı bilmiyorum daha olmadıysa vay halime 🤦♀️