2pasaannesi_38 Güzel anneler 3 buçuk aylık oğlum var ve burnu çok tikali grip oldu doğal yollarla nasıl açabilirim tuz ve su diyorlarda deneyen var mı aranızda
Rmys19 2pasaannesi_38 küçük küçük serumlar var bide aparatı onla açtırdim ben hep ağızla çekince açılıyordu
hmkn92 2pasaannesi_38 doğal yol olarak bılmıyorum ama nazalnem dıye burun damlası kullanıyoruz açılıyor geçmiş olsun
acikahve 2pasaannesi_38 Yattığı odaya kuru soğan koyun. Ama soymayın yani direk öyle koyun kabuğuyla. Güvenin bana çok iyi gelecek. Denemekten bişey kaybetmezsiniz 😊
Sedos2121 2pasaannesi_38 burnu tkandiginda sütümü sagiyorum ben genelde ..ama şuan benim oğlumda grip damla kullaniorum açmak icin