Bebeğim 8.5 aylık 2 dişimiz var fakat gece uykuları hala düzelmedi. Gündüz birşeyi yok gece 1 saatte bir 2 saatte bir mutlaka uyanıp ağlıyor artık bünyem cok yoruldu ne var da ağlıyor bilmiyorum sonra ayagima alıyorum mirildaniyor ayagimda uyuyor yerine yatırıyorum yine ağlıyor alıyorum emziriyorum emerken uyuyor biraz sonra dönüyor arkasını yine ağlıyor karni agriyor desem kaç aydan beri her aksam karni mi agricak ki sabaha kadar böyle devam ediyor zaten sessizce uyansa da emse razıyım ama hep bir ağlama susmama ve ben uğraşıyorum uykumu alamiyorum sabahda erkenden kalkar bitkin düşüyorum. Bir de sorum size gaz çıkartti dün altından aglarken ona mi ağlıyor acaba diye düşünüyorum gaz ilaci versem ne olur metsil var evde