Ahirzaman Dün 39. Haftada sezaryen ameliyatı oldum.Sütüm yoktu mama verdim saat 11:45 te akşama kadar hiç içmedi ve kustu artı ağzından salya hep akıyor ve tam olarak dışarı atamıyor bunun sonucunda boğulma hissi yaşıyor nefes alamıyor.😢
Tuba Ahirzaman Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Sezeryan sonrası sütünüzün gelmesi 5 güne kadar sürebilir gayet normal. Şuan sizden kolostrum geliyor ve bu bebeğinize yetiyor, mamaya ihtiyacı yoktur (mamayı doğum kilosunun 10%u kayıp ederse vermeyebaşlayabilirsiniz). Büyük ihtimalle karnınızda çok su yutmuştur ondan böyledir ve kusuyordur.
Ahazize Duş alın, yaradan dolayı alamıyorsanızda en azından göğüs kısmınızı ılık suyla ovup yıkamayı deneyin derim, daha çok küçük ona çok azıcık süt bile olsa yeter doyar korkmayın . İnşallah tez zamanda sütünüzde bollaşır .
Ahirzaman Bir süt sağma pompası aldım ama içinden çay kaşığını bile doldurmayacak kadar colostrum geliyor.Önce emzirip sonra mama veriyorum