2 günlük taze anne olarak herkese merhaba güzel anneler ilk göz ağrımı 15 Ekim akşamı 7 de suyumun gelmesiyle 3 cm aciklikla normal doğum beklerken bebegimin makat geliş degilde yüzünün kanala ters duruyor olması nedeniyle zorunlu sezeryanla saat 21:21 de kucagima aldim hala hastanedeyim annem yanimda ilgileniyor cocugumla ben emzirmekten ve koklamaktan baska bisey yapamiyorum malesef bir an önce kendimi toparlamak istiyorum allahin izniyle, he bir de yazmisken şunu sorayım göğüslerim 1 günde yara oldu kullanip memnun kaldiginiz krem varsa öneri olarak alabilirim çünkü canım çok yanıyor 🤷♀️