Stellaa yoğurtla başladık,sebze corbalari,meyve pureleri ( yulaf unu,pirinç unu, organik pirinç, yulaf ezmesi, bebek irmiği,tam buğday uyu ) unlarla degisik değişik mama karışımları hazırlıyorum, avokadoyu dün denedim kavanozu resmen gömdü 😃 kesinlikle yedirin,yumurta sarısı veriyorum,şimdi süt alıp yogurdunu,terayag,lor peynir,labnesini,ilikli kemik suyu falan hepsini yapicam bu ay da bunlara ağırlık vericem çünkü fazla kilo alımı oldu bu ay, unlu gıdaları azalttım, ıhlamur verebilirsin dedi Dr ondan bolca veriyorum, birde mandalinanin suyunu çıkarıyorum azar azar ondan veriyorum,vitamin olsun diye ,bu şekilde bu ayı geciricem 8 de daha katı kahvaltılarda basliycma ve genelde pureleri pütürlü veriyorum ben,bazen patates haşlama ile yumurtayı koyuyorum önüne o şekilde yiyor,